۱۶ دی ۱۳۹۹، ۱۱:۵۸

امام‌ جمعه ایلام تاکید کرد؛

لزوم تامین اعتبار طرح سامانه گرمسیری استان ایلام

لزوم تامین اعتبار طرح سامانه گرمسیری استان ایلام

ایلام-امام‌ جمعه ایلام بر لزوم تامین اعتبار طرح سامانه گرمسیری استان ایلام تاکید کرد و گفت: این طرح نقش عظمیی در بهبود وضعیت معیشتی و کاهش بیکاری استان دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار صبح امروز سه شنبه در دیدار دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به سرمایه‌گذاری عظیمی که در سامانه گرمسیری استان انجام گرفته است، اظهار کرد: سامانه گرمسیری یکی از مهم‌ترین طرح‌های اقتصادی استان است این طرح در کنار امنیت پایدار مرزی نقش قابل توجهی در کاهش بیکاری خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه مردمان شریف و ولایتمدار استان ایلام در طول هشت سال دفاع جانانه از مرزهای غربی آن را به زیباترین شکل و مفهوم تداعی کردند، افزود: این در حالیست که کمتر شهر جنگ زده‌ای را شما در طول دوران دفاع مقدس پیدا می‌کنید که با وجود بمب باران‌های مکرر مردم آن شهر را ترک نکرده باشند.

حجت الاسلام کریمی تبار گفت: خوشبختانه از لحاظ سیاسی وحدت خوبی بین مسئولین استان برقرار است و این وحدت و همبستگی زمینه دستیابی به اهداف را به راحتی میسر می‌سازد.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: آبیاری بیش از ۲۷ هزار هکتار از اراضی استان تحول جدی در استان ایجاد خواهد کرد.

وی افزود: تامین اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این سامانه یکی از مطالبات جدی مردم استان است چرا که معطل ماندن این پروژه باعث فرسایش تجهیزات خواهد شد.

امام جمعه ایلام در ادامه با تاکید بر اهمیت منطقه آزاد مهران، افزود: مردمان استان ایلام مردمانی نجیب و کم توقع هستند بع طوری که در موضوع بیکاری این استان رکورددار است و منطقه آزاد تجاری مهران نقش مهمی در اشتغال دارد.

کد خبر 5114605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha